روش برطرف کردن مشکل خطای لایسنس بر روی بعضی از مدل ها اضافه شد !

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آْسفالت چند سالی است که به عنوان برترین بازی ماشین سواری گوشی های موبایل یکه تازی می کند . از نسخه های جاوا و سیمبین نه چندان گرافیک بالا تا آی او اس و اندروید خارق العاده .
Asphalt 7: Heat بی شک گل سرسبد آسفالت ها می باشد که هم اکنون برای اندروید ارایه شده است . در این ورژن شما از میان ۶۰ اتومبیل برتر خودرو سازی های مشهور سراسر جهان نظیر فراری ، لامبورگینی ، آستون و مارتین اتومبیل های خود را انتخاب کرده و به مسابقات سراسر هیجان قدم بگذارید .
مسابقات در ۱۵ شهر متلف پهنه ی خاکی نظیر هاوایی ، پاریس ، لندن ، میامی و ریو برگزار خواهد گردید . ۱۵ لیگ مختلف با بیش از ۱۵۰ مسابقه در ۶ حالت متفاوت انتظار شما را می کشند .
اگر هوای سرعت و البته گرما کرده اید ، این نسخه از آسفالت را از دست ندهید .



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 18 دی 1391برچسب:Asphalt 7: Heat, بازی, بازی Asphalt 7: Heat, بازی Asphalt 7: Heat آندروید, بازی آسفات 7 آندروید, بازی آسفالت, بازی آسفالت 7, بازی آسفالت 7 htc, بازی آسفالت 7 ال جی, بازی آسفالت 7 اچ تی سی, بازی آسفالت 7 گلکسی, بازی آسفالت 7 گلکسی s 2, بازی آسفالت 7 گلکسی s 3, بازی آسفالت 7 گلکسی s ii, بازی آسفالت 7 گلکسی s iii, بازی آسفالت 7 گلکسی اس 2, بازی آسفالت 7 گلکسی اس 3, بازی آسفالت Heat, بازی آسفالت آندروید, بازی آسفالت هفت, بازی آسفالت گرما, بازی آسفالت گیم لافت, بازی گیم لافت برای آندروید, دانلود Asphalt 7: Heat, دانلود بازی Asphalt 7: Heat, دانلود بازی Gameloft, دانلود بازی Gameloft آندروئید, دانلود بازی Gameloft آندروید, دانلود بازی Gameloft اندروید, دانلود بازی Gameloft اندرویید, دانلود بازی Gameloft انروید, دانلود بازی Gameloft اچ دی, دانلود بازی آسفالت, دانلود بازی آسفالت 7, دانلود بازی آسفالت 7 اندروید, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اچ دی, دانلود بازی اچ دی Gameloft اندروید, دانلود بازی اچ دی اندروید, دانلود بازی ماشین سواری, دانلود بازی ماشین سواری آندروید, دانلود بازی ماشین سواری اندروئید, دانلود بازی ماشین سواری اندروید, دانلود بازی ماشین سواری اندرویید, دانلود بازی گیم لافت آندروید ,
ارسال توسط محمد جمالیان پور

  

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
به Liberty City جایی که همه چیز از آنجا شروع شد ، خوش آمدید‌ !



Grand Theft Auto نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر Play Station استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی دستگاه آندرویدی خود تجربه کنید . در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید !
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد جمالیان پور

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

جادوگر را نابود کkdn .بازی Mr. Slash در مورد روستای کوچکی با ساکنینی مهربان است که توسط جادوگری سحر شده و شما به عنوان آقای Slash که شجاع ترین فرد این روستا  هستید باید به مقابله با جادوگر بپردازید. برای نابودی جادوگر باید هفت سنگ سحر آمیز را که باعث افزایش قدرت جادو گر می شود از او جدا کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد جمالیان پور

پیش نیاز:اندروید ۲٫۱ و  بالاتر

وقتی دنیا نابود می شود . بازی Elder Sign: Omens در مورد عده ای باستان شناس است که با اکتشافات خود سرنوشت دنیا را تغییر می دهند. این اکتشافات باعث می شوند وضعیت بیولوژیک زمین تغییر کند که اثرات مخربی بر انسان ها می گذارد و در چنین زمانی، دنیا برای ایجاد وضعیت عادی از تمامی اهل خود کمک می خواهد.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد جمالیان پور

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

پروازی زیبا بر فراز ابرها.بازی FinalStrike3D با گرافیک خیره کننده و تصاویر سه بعدی خود لذت یک نبرد واقعی به شما منتقل می کند. استفاده از جلوه های ویژه خارق العاده،نقشه برداری نوری و استفاده از شتاب سنج و یک صفحه کلید مجازی فوق العاده به شما در هدایت یک چرخ بال حقیقی یاری می رساند. امید است با استفاده از هوش و نبوغ خود از این نبرد سربلند بیرون آیید.

ویژگی های کلیدی FinalStrike3D :
- 2 میدان نبرد و ۱۵ ماموریت خارق العاده
- شش نوع سلاح مهلک جنگی
- امکان انتخاب ۴ چرخ بال متفاوت برای پرواز
- پشتیبانی از کارت حافظه



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد جمالیان پور

در بازی Fieldrunners HD که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است شما باید با صلاح های دفاعی خود و چیدمان استراتژیک نیرو هایتان مانع عبور نیرو های دشمن که به صورت پیاده نظام , سواره نظام و حتی از راه هوایی سعی در رسیدن به اردوگاه خود را دارند شوید. گرافیک بالا این نسخه لذت بازی بر روی Tablet های اندرویدی را دو چندان خواهد کرد.

برای دانلود به ادامه ی صفحه بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:Fieldrunners HD,بازی,اندروید,
ارسال توسط محمد جمالیان پور

بازی Fruit Ninja دیگر نیازی به معرفی برای گوشی های هوشمند ندارد ! در این بازی برای گوشی های اندروید با شمشیر میوه هایی را که می بینید به دو نیم تقسیم کنید. با تمرکز و دقت هر چه میوه های بیشتری را به طور همزمان مورد هدف قرار دهید امتیاز بیشتری کسب می کنید.

برای دانلود به ادامه ی صفحه بروید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب: بازی,اندروید,میوه,
ارسال توسط محمد جمالیان پور

بازی زیبا Angry Birds Space Premium v1.0.1

نسخه جدید به همراه مراحل جدید

سرانجام انتظارها به پایان رسید و بالاخره نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین منتشر شد!!

در اخرین نسخه بازی به  نام  Angry Birds Space  شما با ۶۰ مرحله هیجان انگیز در فضا روبرو هستید! نوع پرتاب پرندگان نسبت به نسخه های قبلی بازی متفاوت شده است چرا که شما در فضا دیگر جاذبه ندارید!‌ 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد جمالیان پور

نسخه جدید و کرک شده بازی The Adventures of Tintin HD + گیم دیتا

بازی زیبای The Adventures of Tintin که توسط شرکت معروف و خوش نام gameloft ساخته شده است از گرافیک بسیار بالایی برخوردار میباشد! شما در بازی در نقش Tintin هستید و باید به ماجراجویی ببردازید اما در این راه خطراتی هم وجود دارد همچنین سگ Tintin  به عنوان یک یار و همراه همیشگی با شماست و در سختی ها به شما کمک میکند همچنین در بعضی مراحل کنترل سگ در اختیار شما قرار میگیرد و باید به بازی ببردازید! این نسخه از بازی کاملا کرک شده میباشد و هیچ مشکلی در رابطه با کرک و لایسنس نخواهید داشت!



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط محمد جمالیان پور

آپدیت : نسخه v1.4.1 با تغییرات زیر در تاریخ ۸ فروردین ۱۳۹۱ :

 

- ریزش های آب از بالا و پایین و …
- روش های جدید حل مسئله ( حل بازی )

 

یک بازی فکری و اعتیاد آور دیگر برای گوشی های هوشمند ! اگر چه مراحل ابتدایی این بازی زیاد سخت نیست ولی رساندن آب برای استحمام یک سوسمار در حمام میتواند جذابیت های خود را داشته باشد ! مراقب باشید اسید ها با آب مخلوط نشود که سوسمار را ناراحت کند !



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط محمد جمالیان پور
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 463
بازدید کل : 17589
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1