بازی PES 2012 Pro Evolution Soccer
نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ به بالا

 

اکنون شما می توانید این بازی هیجان انگیز را روی گوشی های هوشمند نیز تجربه ای کنید.تجربه ای متفاوت در بازی چندنفره با دوستان !

در این نسخه از بازی شما این امکان را خواهید داشت که با دوستانتان در شبکه های مختلف اجتماعی نیز به بازی بپردازید.

تورنمنت های جدید – ورزشگاه های جدید – لیگ های جدید و … همگی تجربه ای به یاد ماندنی برای شما خواهد بود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد جمالیان پور

 

Modern Combat 3: Fallen Nation

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
هنگامی که جنگ به خانه می آید ، ترس را کنار باید گذاشت !

 

تا امروز هر بازی اکشنی که بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده اید و آن را فوق العاده می دانستید ، فراموش کنید چرا که Modern Combat 3 از تمامی آنها یک سر و گردن بالاتر است . این بازی بسیار جذاب ترکیبی از چند عنصر خارق العاده می باشد :گرافیک بسیار بالا ،تم و محیط جذاب و قابلیت بازی به صورت گروهی که جمع گردیدن این سه عنصر باعث شده است Modern Combat 3 به یک بازی جنگی تمام عیار تبدیل گردد .

۱۳ ماموریت نفس گیر از لس آنجلس تا پاکستان با ادوات مختلف جنگی انتظار شما را می کشند . در این بازی چندین و چند گیم پلی برایتان وجود خواهد داشت : اسکورت کردن ، تخریب ، هلی کوپتر ، تعقیب و گریز و بسیاری دیگر . اگر آماده تجربه هیجانی بالا هستید ، این بازی را از آندرویدها دانلود نمایید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد جمالیان پور

 

روش برطرف کردن مشکل خطای لایسنس بر روی بعضی از مدل ها اضافه شد !

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آْسفالت چند سالی است که به عنوان برترین بازی ماشین سواری گوشی های موبایل یکه تازی می کند . از نسخه های جاوا و سیمبین نه چندان گرافیک بالا تا آی او اس و اندروید خارق العاده .
Asphalt 7: Heat بی شک گل سرسبد آسفالت ها می باشد که هم اکنون برای اندروید ارایه شده است . در این ورژن شما از میان ۶۰ اتومبیل برتر خودرو سازی های مشهور سراسر جهان نظیر فراری ، لامبورگینی ، آستون و مارتین اتومبیل های خود را انتخاب کرده و به مسابقات سراسر هیجان قدم بگذارید .
مسابقات در ۱۵ شهر متلف پهنه ی خاکی نظیر هاوایی ، پاریس ، لندن ، میامی و ریو برگزار خواهد گردید . ۱۵ لیگ مختلف با بیش از ۱۵۰ مسابقه در ۶ حالت متفاوت انتظار شما را می کشند .
اگر هوای سرعت و البته گرما کرده اید ، این نسخه از آسفالت را از دست ندهید .



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 18 دی 1391برچسب:Asphalt 7: Heat, بازی, بازی Asphalt 7: Heat, بازی Asphalt 7: Heat آندروید, بازی آسفات 7 آندروید, بازی آسفالت, بازی آسفالت 7, بازی آسفالت 7 htc, بازی آسفالت 7 ال جی, بازی آسفالت 7 اچ تی سی, بازی آسفالت 7 گلکسی, بازی آسفالت 7 گلکسی s 2, بازی آسفالت 7 گلکسی s 3, بازی آسفالت 7 گلکسی s ii, بازی آسفالت 7 گلکسی s iii, بازی آسفالت 7 گلکسی اس 2, بازی آسفالت 7 گلکسی اس 3, بازی آسفالت Heat, بازی آسفالت آندروید, بازی آسفالت هفت, بازی آسفالت گرما, بازی آسفالت گیم لافت, بازی گیم لافت برای آندروید, دانلود Asphalt 7: Heat, دانلود بازی Asphalt 7: Heat, دانلود بازی Gameloft, دانلود بازی Gameloft آندروئید, دانلود بازی Gameloft آندروید, دانلود بازی Gameloft اندروید, دانلود بازی Gameloft اندرویید, دانلود بازی Gameloft انروید, دانلود بازی Gameloft اچ دی, دانلود بازی آسفالت, دانلود بازی آسفالت 7, دانلود بازی آسفالت 7 اندروید, دانلود بازی آندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی اچ دی, دانلود بازی اچ دی Gameloft اندروید, دانلود بازی اچ دی اندروید, دانلود بازی ماشین سواری, دانلود بازی ماشین سواری آندروید, دانلود بازی ماشین سواری اندروئید, دانلود بازی ماشین سواری اندروید, دانلود بازی ماشین سواری اندرویید, دانلود بازی گیم لافت آندروید ,
ارسال توسط محمد جمالیان پور

  

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
به Liberty City جایی که همه چیز از آنجا شروع شد ، خوش آمدید‌ !



Grand Theft Auto نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر Play Station استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی دستگاه آندرویدی خود تجربه کنید . در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید !
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد جمالیان پور

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

جادوگر را نابود کkdn .بازی Mr. Slash در مورد روستای کوچکی با ساکنینی مهربان است که توسط جادوگری سحر شده و شما به عنوان آقای Slash که شجاع ترین فرد این روستا  هستید باید به مقابله با جادوگر بپردازید. برای نابودی جادوگر باید هفت سنگ سحر آمیز را که باعث افزایش قدرت جادو گر می شود از او جدا کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد جمالیان پور

منبع بازی نرم افزار های اندروید وب سایت اندرویدی ها می باشد.




تاریخ: سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط محمد جمالیان پور
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 253
بازدید کل : 17131
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1